محمد امجدی روز یکشنبه در حاشیه مراسم استانی اختتامیه چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اکران ۵۴ عنوان فیلم منتخب این جشنواره از یکشنبه گذشته در استان گیلان آغاز شده و قرار بود تا امروز ادامه داشته باشد اما با توجه به درخواست های مختلف از مناطق آموزش و پرورش، اکران این فیلم ها تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

وی اظهار داشت:  فیلم های منتخب چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در مناطق ۳۴ گانه آموزش و پرورش، واحدهای آموزشی، کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مساجد و سالن های ارشاد برای  دانش آموزان دوره ابتدایی، اول و دوم متوسطه اکران می شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گیلان خاطر نشان کرد: اکران فیلم های منتخب بعد از وزارت آموزش و پرورش، در گیلان در حال انجام است،   که طبق برنامه ریزی در سایر استان های کشور اکران فیلم های جشنواره بین المللی رشد انجام خواهد شد.

وی با بیان این که فیلم های جشنواره بین اللملی رشد در انتقال پیام ها و یادگیری دانش آموزان نقش موثری دارد، تصریح کرد: استفاده از ابزار هنر و انتقال پیام های آموزشی و تربیتی به دانش آموزان در قالب فیلم های کوتاه تاثیرگذاری قابل توجه ای دارد.

استان گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است که در افزون بر پنج هزار واحد آموزشی تحصیل می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.