کامبیز شاوله روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دانش آموزان در قالب سه مقطع تحصیلی ابتدایی، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه، فیلم های برگزیده جشنواره های قبلی رشد را تماشا کرده اند.
وی با اشاره به پایان یافتن اکران فیلم های رشد در مهاباد، ادامه داد: محتوای اصلی این فیلم ها با موضوع های علمی، آموزشی و تربیتی بود که در سالن های وحدت، طلاییه، آموزشکده سما، کانون فجر و 22 پایگاه مدارس به نمایش گذاشته شده است.
شامل هدف از برگزاری این جشنواره را تنوع بخشیدن به یادگیری، تغییر دیدگاه زیبایی شناختی و بهتر اندیشیدن در راستای نیل به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عنوان کرد.
رییس اداره آموزش و پرورش مهاباد تاکید کرد: با وجود آسیب ‌های اجتماعی فراوان و با ظهور فضای مجازی در دنیای امروز، اهمیت جشنواره فیلم رشد برای دانش آموزان دو چندان احساس می‌شود.
به گزارش ایرنا براساس سند تحول بنیادین آموزش پرورش و تاکید بر این نکته که کتاب درسی تنها وسیله آموزشی نباید باشد به همین منظور رسانه های متنوعی که بتوانند آموزش را تسهیل کنند و به آن عمق بخشند در نظام تعلیم و تربیت باید مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
جشنواره بین المللی فیلم رشد یکی از قدیمی ترین گردهمایی های اهالی هنر سینما در ایران است که مخاطبان ان را بطور عمده دانش آموزان، معلمان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت و سایر علاقمندان شامل می شود.
این جشنواره به عنوان نخستین جشنواره آموزشی ایران طی چهار دهه با برگزاری منظم و منسجم خود یکی از پرمخاطب ترین جشنواره های سینمایی کشور است.
در سال تحصیلی جدید 41 هزار و 600 دانش آموز مهاباد در مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند.
مهاباد دارای 237 هزار نفر جمعیت دارای 320 مدرسه شهری و روستایی است.
9903/ 3020/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.