رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان هفته چهارم تا ششم از دور برگشت هفتمین دوره رقابتهای تکواندو لیگ برتر پومسه مردان کشور جام ستارگان، تکواندوکاران گیلانی با درخشش خود موفق به کسب یک عنوان قهرمانی، یک مقام نایب قهرمانی و یک مقام سومی شدند.

محسن سترگی افزود: در این رقابت ها  با حضور ۲۴۹ تکواندوکار پومسه رو در بخش های انفرادی استاندارد، تیمی استاندارد و انفرادی ترکیبی در تهران ، در بخش مسابقات انفرادی استاندارد و در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال ، امیرعلی علیزاده از گیلان با شایستگی مقام قهرمانی را کسب کرد.

وی ادامه داد: طاها روشنی مبارکی دیگر تکواندوکار پومسه رو شایسته استان گیلان در همین رده سنی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال  شد تا  قهرمانی و نایب قهرمانی این رده به استان گیلان اختصاص یابد.

وی بیان کرد: همچنین در رقابت های بخش انفرادی استاندارد و در رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال ، ابراهیم خاوری دیگر تکواندوکار با سابقه استان گیلان پس از پومسه روهایی از تهران روی سکوی سوم قرار گرفت.

رئیس هیات تکواندو گیلان اضافه کرد: هفته چهارم تا ششم دور برگشت رقابت های لیگ برتر پومسه مردان کشور در بخش‌های انفرادی استاندارد در رده‌های ‌سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال و بالای ۶۱ سال ، در بخش تیمی و در رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال و در بخش ترکیبی، در رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال و بالای ۱۸ سال برگزار شد.

سترگی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تکواندوکاران گیلانی علاوه بر حضور موفق در رقابت های مبارزه و در رده های سنی مختلف، در لیگ پومسه نیز درخشش داشته و تاکنون عناوین مختلفی را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.