شهرام مومنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: آتش سوزی یک کافه سنتی صبح امروز پنجشنبه به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت اطلاع داده شد که بلافاصله ۱۶ آتش نشان به همراه شش دستگاه خودروی اطفایی به محل حریق در بلوار دیلمان رشت اعزام شدند.

وی با بیان این که آتش نشانان دو ایستگاه مجاور با اعزام به محل حادثه نسبت به مهار و اطفای آتش و پیشگیری از گسترش آن اقدام کردند، اظهار داشت: روشن ماندن زغال در مجاورت اجسام قابل اشتعال شامل پرده و بنر موجب این آتش سوزی شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطر نشان کرد: عملیات به موقع آتش نشانان این سازمان، مانع از گسترش آتش به داخل محوطه ساختمان کافه شد ضمن این که این آتش سوزی مصدومی نداشت.

وی در ادامه با اشاره به عملیات آتش نشانان در پی آتش سوزی کارگاه چوب بری در پیربازار رشت بیان داشت: آتش سوزی یک کارگاه چوب بری نیز به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که ۱۸ آتش نشان به همراه هشت دستگاه خودروی اطفایی به محل آتش سوزی اعزام شدند.

مومنی روشن گذاشتن بخاری هیزمی در مجاورت مواد قابل اشتعال شامل چوب، تینر- بنزین را علت این آتش سوزی عنوان و تصریح کرد: آتش نشانان در این عملیات از دو سمت نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند.

۱۴ ایستگاه آتش نشانی در رشت فعال است، این کلانشهر دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.