نادر جهان آرای روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح کشوری فرمانده دل ها برای آشنایی هرچه بیشتر و بهتر نسل جدید با سیره شهدا  ویژه دانش آموزان ابتدایی برای اولین سال همزمان با هفته بسیج با همکاری آموزش و پرورش و بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس در شهرستان رشت به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به اولویت مدارس شاهد در  اجرای مرحله نخست طرح فرمانده دل ها  افزود : این طرح در مراحل بعدی در مدارس غیردولتی و مدارس دولتی به اجرا در می آید.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تشریح طرح فرمانده دل ها (در قالب اردوی یک روزه فرمانده دل ها) بیان داشت : طرح فرمانده دل ها اکنون در شهرستان رشت به اجرا درآمده و در سال های آینده در شهرستان های دیگر استان اجرا خواهد شد.

جهان آرای با بیان این که طرح فرمانده دل ها مبتنی بر کتاب درسی فارسی پایه چهارم ابتدایی به اجرا درآمده، اضافه کرد: در اجرای این طرح از شنبه تا چهارشنبه هر هفته روزی یکصد دانش‌آموز در  گلزار شهدای رشت حضور می یابند.

وی با اشاره به اجرای این طرح تا اردیبهشت سال آینده خاطر نشان کرد: در اجرای طرح فرمانده دل ها برنامه‌های مختلف تقویتی، فرهنگی، مسابقه و خاطره‌ گویی دفاع مقدس و قرائت دلنوشته توسط دانش‌آموزان اجرا می شود.

استان گیلان دارای افزون بر ۴۰۰ هزار دانش آموز است که در بیش از  پنج هزار واحد آموزشی تحصیل می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.