حسن رستم زاد روز یکشنبه در جلسه اعضای سازمان های مردم نهاد در فرمانداری آستارا گفت : فعالیت تاثیرگذار سازمان های مردم نهاد از مولفه های توسعه در هر کشوری است و خوشبختانه شهرستان آستارا به لحاظ فرهنگ غنی از این ظرفیت برخوردار است.

وی بیان کرد : سازمان های مردم نهاد در راستای حفظ نظم و امنیت در استان و کشور می توانند اثر بخش باشد، ضمن آنکه می توانند پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته عده ای به بهانه اصلاح قیمت بنزین قصد داشتند نظم و امنیت عمومی کشور را مختل کنند که پس از روشنگری های مقام معظم رهبری، صف مردم از اغتشاشگران جدا شد زیرا مردم ایران اسلامی به آرمان های انقلاب اسلامی پایبند هستند.

فرماندار آستارا گفت :دشمنان نظام در آستانه انتخابات در تلاشند بین مردم تفرقه ایجاد کنند و در این میان سازمان های مردم نهاد می توانند در راستای آگاهی بخشی وحضور آگاهانه مردم و مشارکت حداکثری آنها در عرصه های مختلف چون انتخابات نقش مهمی ایفا کنند.

رستم زاد با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نگاه خاصی به سمن ها دارد ، اظهار کرد : یکی از مبانی ارزیابی دستگاه های اجرایی، چگونگی استفاده آنها از ظرفیت سمن هاست و  در این راستا هم اکنون هفت سازمان مردم نهاد در شهرستان آستارا فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه آوازه فعالیت برخی از سمن های آستارا به سطح ملی نیز رسیده است ، افزود :مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب و پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه سازمان های مردم نهاد قرار گیرد زیرا توسعه با رویکرد ملی ارزشمند است.

بندر آستارا شهرستانی مرزی با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.