حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گفت: پلیس بیشترین تعامل و ارتباط را با بدنه اجتماعی و جامعه دارد و تمرکز بر سبک زندگی اسلامی و نوع تعامل با مردم می‌تواند باعث جلب قلب های مردم و هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود بین ملت و نیروی انتظامی باشد.

اقتدار پلیس نباید مورد تهدید وتعرض قرارگیرد

  امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد:اقتدار پلیس در دریا نباید در مقابل بخشی از قاچاقچیان سودجو مورد تهدید و تعرض قرار بگیرد.

حجت الاسلام محمد عبادی زادهادامه داد: گاهی خبرهای نگران‌کننده‌ای به گوش بنده می‌رسد و شنیده‌ام در برخی روستاهای شهرستان میناب تعدادی از قاچاقچیان دست به تحرکاتی می‌زنند تا اقتدار نیروی انتظامی را به دلیل نداشتن تجهیزات در حوزه دریا زیر سؤال ببرند.

وی تصریح کرد: برای مقابله با پدیده قاچاق در هرمزگان که عمده تمرکز آن بر دریا است، نیازمند به تقویت و تجهیز نیروی انتظامی هستیم و مسئولان باید برای تقویت ناجا و ایجاد صلابت هرچه بیشتر در تحقق مأموریت‌های گام دوم انقلاب، نیروی انتظامی را موردحمایت قرار دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان اضافه کرد: در گام اول نیروهای مسلح به‌ویژه نیروی انتظامی با صلابت، اقتدار و قوت در ایجاد نظم و امنیت، اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین یادآور شد: امروز در گام دوم انقلاب قرار گرفته ایم که نقش و سهم نیروهای مسلح در حرکت به سمت اهداف بیانیه گام دوم انقلاب سهمی مؤثر است.

وی یاد آور شد:بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، نیروهای مسلح به‌ویژه نیروی انتظامی که امسال را با شعار پلیس هوشمند شروع کردند، با اتکا به پژوهش، علم و دانش روز می‌توانند  به ‌مراتب بالاتر ارتقا پیدا کنند.

۲۰۹۴ /۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.