رئیس هیات کشتی استان گیلان عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیدمحمد چوبچیان کشتی گیر شایسته گیلانی که به همراه تیم ملی کشتی فرنگی امیدهای ایران در رقابت های جهانی حضور داشت، از کسب مدال این مسابقات بازماند.

نقی هدایتی افزود: این کشتی گیر ملی پوش و شایسته گیلانی در جریان این رقابت ها در وزن ۸۲ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت که طبق قرعه کشی انجام شده ، این کشتی گیر در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در مرحله دوم مقابل کشتی گیری از کشور رومانی قرار گرفت.

وی ادامه داد: چوبچیان در دیدار برابر گئورگ ماریا از رومانی مبارزه خوبی انجام داد اما در نهایت با نتیجه ۱۰ بر پنج مغلوب حریفش شد و به دلیل اینکه کشتی گیر اهل رومانی نتوانست به فینال صعود کند، او نیز از گردونه رقابت ها حذف شد.

 رئیس هیات کشتی استلن گیلان بیان کرد: سیدمحمد پوبچیان در چند سال اخیر رشد خوبی داشته و خوشبختانه این کشتی گیر در مسابقات مختلف و اردوهای تیم ملی درخشش خوبی از خود به نمایش گذاشت و سرانجام دوبنده تیم ملی امید زیر ۲۳ ایران را بر تن کرد.

وی خاطرنشان کرد: البته مسابقات قهرمانی امیدهای جهان میدان بسیار خوبی برای این کشتی گیر ملی پوش گیلانی بود و به طور حتم چوبچیان تجربه خوبی را از این رقابت ها کسب کرده و امیدواریم که با درخشش خود همچنان در عضویت تیم ملی قرار داشته باشد تا بتواند مدال جهانی را نیز کسب کند.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای زیر ۲۳ سال جهان از جمعه گذشته با حضور زبده ترین کشتی گیران فرنگی کار زیر ۲۳ سال در بوداپست مجارستان آغاز شده که این رقابت ها عصر امروز با معرفی برترین کشتی گیران به کار خود پایان داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.