غلامحسین بخت شاهی روز یکشنبه اظهار کرد: بارش برف از ساعت ۲۲ روز گذشته شروع شده و به صورت پراکنده ادامه دارد و ارتفاع آن در جاده اسالم به خلخال، پنج سانتیمتر است.

وی ادامه داد: راه های ارتباطی ییلاقات بالادست و همسطح جاده اسالم نیز سفید پوش است اما با توجه به استقرار تیم راهداری و نمک پاشی و برف روبی جاده، تردد وسایل نقلیه جریان دارد.

رئیس اداره هواشناسی تالش نیز گفت: نخستین برف پاییزی، ارتفاعات این شهرستان سفیدپوش کرد و امروز پایین ترین دمای ثبت شده، منفی ۲ درجه سانتیگراد مربوط به ایستگاه هواشناسی خودکار اسب بونی در محور اسالم به خلخال است.

افشین حمیدنژاد افزود: این دما پایین ترین دمای ثبت شده تاکنون در ایستگاه های هواشناسی استان گیلان است و روز گذشته در مسیر جاده اسالم به خلخال و برخی نقاط دیگر، بادگرم حاکم بود و بیشترین سرعت آن در استان، ۷۶ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
او ادامه داد: پیش بینی می شود بارش ها امروز ادامه یابد و از فردا به مرور با قطع بارندگی ها دمای هوا تا پایان هفته به صورت نسبی افزایش یابد.

بخش اسالم تالش حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و محور اسالم به خلخال با ۷۰ کیلومتر امتداد، از مسیرهای گردشگرپذیر و ارتباطی استان های گیلان و اردبیل است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.