مسئول روابط عمومی هیات جودو گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کادر فنی تیم ملی قزاق کورس ۱۳ ورزشکار زبده به مرحله جدید اردو دعوت شدند و رضا رمضانی ، میلاد براش و حامد دلیری سه ورزشکار شایسته استان نیز در شمار آنها هستند.

حسین فتوحی ادامه داد: این سه رزمی کار شایسته استان گیلان به همراه سایر دعوت شدگان باید از یکشنبه هفته آینده ۱۲ ابان ماه در مرحله جدید اردوی تیم ملی قزاق کورس کشور که در سالن جودو مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران آغاز می شود، حضور یابند.

وی بیان کرد: این اردو که برای انتخاب تیم ملی قزاق کورس ایران برای شرکت در رقابت های جهانی در تهران برپا می شود، به مدت شش روز ادامه می یابد و نفرات دعوت شده زیرنظر کادرفنی این تیم تمرین می کنند؛ همچنین حسین قمی مسئولیت سرمربیگری تیم قزاق کورس ایران را برعهده دارد و پیمان ترکاشوند نیز به عنوان مدیر فنی در کنار ملی پوشان قزاق کورس خواهد بود.

رقابت های قزاق کورس قهرمانی جهان اواخر پاییز امسال با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از کشورهای مختلف در قزاقستان برگزار می شود. قزاق کورس رشته تازه تاسیسی است که مبدا آن کشور قزاقستان است و زیرنظر فدراسیون جودو فعالیت دارد و یکی از زیرمجموعه های رشته رزمی جودو بشمار می رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.