علی نظرمحمدی روز پنجشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از افشین ناظمی مدیرعامل باشگاه و سایر دست اندرکاران و عوامل اجرایی این باشگاه و همچنین از طرفداران خونگرم سپیدرود تشکر می کنم که همچنان از تیم خود حمایت کردند و پشت ما را خالی نکردند تا اینکه توانستیم در بازی روز گذشته برابر تیم قشقایی شیراز به برتری برسیم.

وی افزود: البته سپیدرود در چند دیدار گذشته نیز مستحق پیروزی بود اما متاسفانه از طرفی فرصت های ما تبدیل به گل نمی شد و از طرف دیگر نیز شاهد اشتباهات سهوی داوران در بازی های سپیدرود بودیم که تمامی این اشتباهات به ضرر تیم ما بود.

نظرمحمدی ادامه داد:  گرچه ما در سطح دوم فوتبال ایران بازی می کنیم و همچنین داوران جوان باید در این لیگ ها حضور یافته و تجربه کافی را کسب کنند اما در چند بازی گذشته شاهد اشتباهات سهوی زیادی از سوی داوران بودیم.

وی بیان کرد: حتی در بازی با قشقایی شیراز کمک مربی ما به دلیل آسیب دیدگی شدید یکی از بازیکنان اعتراض کرد که چرا بازی متوقف نمی شود اما داور، این مربی را با کارت قرمز مواجه کرد که این امر نشان می دهد این داور جوان تجربه چندانی ندارد چون کمک مربی ما به هیچ وجه توهین و یا اعتراض شدیدی انجام نداد و فقط خواهان توقف بازی به دلیل آسیب دیدگی شدید بود.

سرمربی سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: البته این اشتباهات که همه آنان سهوی هستند باعث شده تا بازیکنان ما از لحاظ روحی شرایط مناسبی نداشته باشند و عنوان کنند که چرا تمامی اشتباهات داوران به ضرر سپیدرود است اما امیدواریم که این اشتباهات به حداقل برسد.

 وی به دیدار تیمش برابر قشقایی شیراز نیز اشاره و اضافه کرد: گرچه در این دیدار چند بازیکن خوب خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم اما خوشبختانه توانستیم در این بازی پیروز شویم.

نظرمحمدی اظهار کرد: پویا نزهتی، ساسان شیرمردی، هومن ربیع زاده و چند بازیکن دیگر که جزء نفرات اصلی تیم هستند در این دیدار غایب بودند اما سایر بازیکنان به خوبی در زمین حاضر شدند و ثابت کردند که فاصله چندانی بین نیمکت نشینان و بازیکنان اصلی وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: در این دیدار نیز شاهد بودیم که پس از به ثمر رسیدن گل اول، بازیکنان استرس دریافت گل داشتند که البته این امر اتفاق افتاد و با یک ضربه از راه دور دروازه ما گشوده شد اما در ادامه بازیکنان با جدیت بازی را دنبال کردند و گل برتری را به ثمر رساندند.

وی افزود: البته همانطور که از قبل نیز اعلام کردم سپیدرود تغییرات بسیار زیادی داشته و هماهنگ کردن بازیکنان نیز بسیار سخت است و نیازمند زمان و فرصت بیشتری است و به طور حتم در آینده این تیم با حمایت مسئولان و طرفداران نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و قشقایی شیراز عصر چهارشنبه در هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.