به گزارش ایرنا علیرضا مرزبان جمعه در نشست خبری بعد از بازی با نساجی اظهار داشت: در نیمه اول بازی خواب بودیم و بازیکنان حرف یکدیگر را گوش نمی دادند، شاید روح شهید بهنام محمدی می ‌خواست ما بازنده میدان نشویم و در نهایت توانستیم یک امتیاز کسب کنیم.
وی با بیان این که برخی مسائل به ما آسیب می زند افزود: بارها با بازیکنان صحبت کردم و گفتم باید احساساتمان را تغییر دهیم.
وی گفت: در نیمه اول به قدری بد بودیم که هفت بازیکن را می ‌توانستیم تعویض کنیم چرا که کیفیت بسیار بدی داشتیم و در نیمه دوم نیز فوتبال با کیفیتی ارائه ندادیم اما با سرعت دادن به بازی توانستیم 2 گل بزنیم.
مرزبان افزود: در اواخر بازی بازیکنان حریف از روی نیمکت توپی به درون زمین انداختند و این باعث شد ما جدی تر کار کنیم و نتیجه را بازگردانیم.
وی گفت: خوشبختانه امروز بسیاری از نتایج دیگر به سود ما بود چرا که سپیدرود شکست خورد و فاصله ما با تیم های انتهای جدول بهتر شد.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش امروز شرایط خوبی نداشت گفت:‌ من به شما حق می‌ دهم انتقاد کنید اما زمانی که تیم روی کارش تمرکز ندارد، نمی ‌تواند خواسته های خود را پیش ببرد.
مرزبان گفت: برخی مسائل ما را اذیت می‌ کند و ما هر چقدر حرف بزنیم تاثیر نمی‌ گذارد چرا که این مسئله به اتفاقات روز بازی ارتباط دارد.
سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد انتقاد مربیان نساجی به کیفیت زمین، افزود: نساجی نباید به این مسئله اعتراض کند. آن ها روی چمن مصنوعی بازی می‌ کنند که کیفیت فوتبال را کاهش می ‌دهد به گونه ای که همه تیم ها برای بازی در مازندران استرس دارند.
وی اضافه کرد: تیمی که 15 بازی در چمن مصنوعی می ‌کند اعتراضش به این زمین عجیب است. اگر تیمی ‌زمین خوبی دارد و به این زمین معترض می ‌شود این مسئله را می ‌توانم بپذیرم‌ اما تیمی که چمن مصنوعی دارد و در هر بازی حریفان را دچار مشکل می‌ کند نباید این حرف را بزند.
وی در مورد وضعیت داوری‌های لیگ گفت:‌ هفته قبل یک پنالتی صد در صد ما گرفته نشد که اعتراضی نکردیم. امروز هم یک پنالتی ما اعلام نشد همچنین کارت هایی که داور به بازیکنان ما داد، نشان می دهد که وی اصلا با بازیکنان ما مهربان نبود اما در مقابل ما سعی کردیم به تیم آرامش دهیم و کیفیت ‌مان را بالا ببریم اگر چه در این دیدار ضرر کردیم.
دیدارتیم های نفت مسجدسلیمان و نساجی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.