مدیرکل ورزش و جوانان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نازنین ملایی قایقران شایسته و ملی پوش استان موفق شد مدال طلای رقابت ها روئینگ قهرمانی آسیا در کره جنوبی را کسب کند.

مریم بخشی افزود: این بانوی قایقران گیلانی که مدال نقره بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد، در این رشته با ثبت زمان هشت دقیقه و هشت ثانیه و ۴۳ صدم ثانیه بالاتر از سایر حریفان خود قرار گرفت و موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلای رقابت های قهرمانی آسیا شد.

وی به درخشش دیگر بانوی قایقران گیلانی نیز اشاره و بیان کرد: هانیه خرسند دیگر بانوی گیلانی حاضر در رقابت های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا همانند نازنین ملایی درخشید و در رشته روئینگ دونفره سنگین‌ وزن بانوان به همراه نازنین رحمانی دیگر عضو تیم ملی قایقرانی بانوان ایران موفق به ثبت زمان هفت دقیقه و ۴۶ ثانیه و ۸۸ صدم ثانیه شد و با قرار گرفتن روی سکوی سوم آسیا، مدال برنز این رقابت ها را تصاحب کرد.

بخشی اظهار کرد: علاوه بر حضور نازنین ملایی و هانیه خرسند از گیلان در رقابت های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا ، امیرحسین محمودپور قایقران جوان و شایسته این استان نیز در مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا در کره جنوبی حضور دارد.

رقابت های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا که از اول آبان ماه با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از کشورهای قاره کهن در کره جنوبی آغاز شده ، عصر امروز به کار خود پایان می دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.