به گزارش ایرنا، مهلا مومن زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به حضور پرقدرت مدعیان در رقابت های جهانی منچستر افزود: برای رسیدن به این مدال 6 رقابت سنگین را پشت سر گذاشتم و در اولین حضورم در آوردگاه جهانی حریفانی از کشورهای قزاقستان، انگلیس میزبان، روسیه، کرواسی، چین و کره را پیش رو داشتم که همگی دارای تجربه در این قبیل رقابت ها بودند به همین دلیل هیچ یک از حریفان را دست کم نگرفتم.
وی ضمن ابراز خشنودی از کسب مدال نقره رقابت های جهانی گفت: خوشحالم که توانستم دل مردم سرزمینم را شاد کنم، دعای خیر همه ایرانیان برای کسب این مدال پشت سرم بود.
مومن زاده گفت: از سن 6 سالگی تکواندو را زیر نظر مرحوم استاد صبا معصومی شروع کردم و امروز پس از گذشت 11 سال خوشحالم که توانستم آرزوی دیرینه استادم که ایستادن بر روی سکوی قهرمانی جهان بود را جامه عمل بپوشانم.
وی ادامه داد: هر چند در این راه سختی های فراوانی کشیدم اما حمایت های بی دریغ مسئولان فدراسیون و استان، مربی کنونی ام خانم مظلومی و خانواده ام به عنوان بزرگترین حامی باعث شد تا امروز موفق به کسب این نتیجه گردم و امیدوارم در سال های آتی نیز مدال های خوشرنگتری برای کشورم به ارمغان بیاورم.
مومن زاده دختر شایسته تکواندو البرز در وزن منفی 46 کیلوگرم، در رقابت های جهانی 2019 منچستر توانست پس از کیمیا علیزاده دومین مدال رقابتهای جهانی را در بخش بانوان را شکار و نامش برای همیشه در تاریخ تکواندو بانوان جاودانه بماند.
این ورزشکار 17 ساله تکواندو ایران در حالی پا به این رقابتها گذاشت که به عنوان جوان ترین عضو کاروان اعزامی تیم ملی کشورمان به منچستر محسوب می شد.
تکواندو کار البرزی در فینال رقابت های جهانی موفق به کسب مدال نقره این دوره از رقابت ها شد.
مومن زاده در فینال مسابقات جهانی با شکست مقابل نماینده کره جنوبی مدال نقره را در این دوره از رقابت ها از آن خود کرد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.