رئیس هیات کاراته استان گیلان عصر چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حسنی پور عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک از سوی باشگاه سلامتی امید به عنوان سفیر سلامت انتخاب شد.
رضا رسولی افزود: در آخرین جلسه کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در محل آن کمیته در تهران و با حضور دبیرکل، نایب رئیس و اعضای آن کمیته در تهران سعید حسنی پور به عنوان سفیر سلامت معرفی و انتخاب شد.
وی ادامه داد: باشگاه سلامتی امید یک سازمان غیردولتی است که به دنبال شیوه زندگی سالم برای تمامی مردم جهان می باشد که هدف اصلی این بنیاد ، ارتقای سلامت کبد و کاهش آلام بیماری های کبدی است.
وی بیان کرد: این باشگاه حدود چهار سال گذشته توسط پرفسور سید موید علویان فوق تخصص گوارش و بیماری های کبدی از ایران تاسیس شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.
سعید حسنی پور عضو اسبق تیم ملی کاراته ایران و کمک مربی فعلی تیم ملی که عنوان قهرمانی مسابقات کاراته جوانان جهان در سال 2005 را دارد ، در بازی های آسیایی 2014 اینچوان کره جنوبی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد که تنها ورزشکار طلایی استان گیلان در کاروان ورزشی ایران در آن مسابقات بود.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.