حسن رستم زاد روز سه شنبه در نشست مسئولان هیات ها و سمن های اداره ورزش و جوانان در فرمانداری آستارا افزود: جشنواره ملی بازی های بومی محلی به زودی در این شهرستان برگزار خواهد شد و هیات های ورزشی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد، برای ارتقای کیفیت مسابقات و برنامه های فرهنگی و ورزشی استفاده کنند.

وی بیان کرد: ایجاد چمن مصنوعی فوتبال، نصب یکهزار صندلی تماشاگران و زیرسازی اطراف ورزشگاه وحدت آستارا از خدمات دولت تدبیر و امید است و هیات های ورزشی نیز در توسعه امکانات مشارکت کنند.

وی ادامه داد: از اراضی اداره ورزش و جوانان در ساحل قره سو برای ایجاد زیرساخت ورزش های آبی استفاده شود و جذب سرمایه گذار، برگزاری مسابقات مختلف و ترویج ورزش های همگانی مدنظر باشد.

فرماندار آستارا افزود: برای اجرای برنامه های ورزشی، از فضاها و امکانات ورزشی روستاها نیز استفاده شود و اداره ورزش و جوانان با توسعه امکانات ورزشی، زمینه درخشش استانی و ملی ورزشکاران را فراهم کند.

وحید خاصی پور رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا هم گفت: ۳۷ هیات ورزشی، ۴۴ باشگاه و ۶ سازمان مردم نهاد زیر نظر این اداره فعالیت می کنند و زیرساخت های ورزشی با حمایت دولت توسعه پیدا می کند.

۲۶ مهر تا دوم آبان ماه هفته تربیت بدنی است.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در آن شهرستان ساماندهی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.