گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری تالش حاکی است که سید عیسی مهدوی روز دوشنبه در دیدار با معتمدین و دهیار روستای ویزنه تالش در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: حمایت از روستانشینان و عشایر زحمتکش، در دستور کار فرمانداری قرار دارد و رفع موانع و مشکلات آنها را با جدیت پیگیری می کنیم.

وی ادامه داد: ۲۹۳ روستای تالش دارای دهیاری است و استقرار دهیاری ها نشانگر توجه دولت به روستاها و مناطق دورافتاده است و دهیاران به عنوان بازوان دولت، در تسهیل دسترسی خدمات نظام و دولت به جامعه هدف نقش مهمی دارند.

مهدوی اجرای طرح های هادی، لایروبی رودخانه ها، برقرسانی، گازرسانی، توسعه گردشگری و راهسازی را از خدمات دولت تدبیر و امید در مناطق روستایی برشمرد و بر استفاده از همه ظرفیت ها جهت توسعه خدمات به نقاط دوردست این شهرستان تاکید کرد.

فرماندار تالش افزود: دهیاران در معرفی ظرفیت ها و حفظ بافت روستاها نقش اساسی دارند و با توجه به سیل خیز بودن تالش، با ساخت بنا در حریم رودها با جدیت مقابله کنند.

او گفت: روستانشینان و عشایر تالش در همه صحنه ها حضور حداکثری و با انگیزه دارند و این احساس مسئولیت آنها را ارج می نهیم و قدر می دانیم.
دهیار و معتمدین روستای ویزنه نیز در این نشست، با قدردانی از خدمات انجام گرفته در این روستا بازنگری طرح هادی، برقرسانی و تامین زمین ورزشی را خواستار شدند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.