سجاد موسوی روز چهارشنبه در آئین جشن پیوند اولیا و مربیان در مدرسه ابتدایی خواجه نصیر آستارا گفت: این انتخابات تا ۳۰ مهرماه ادامه خواهد داشت و یک هزار و ۲۳۳ نفر برای فعالیت در انجمن های اولیا و مربیان ۱۵۰ مدرسه انتخاب خواهند شد.

 وی افزود: ۶۸۵ نفر از اعضای انجمن ها، اولیا و بقیه مربی هستند و ماهانه یک جلسه مشورتی توسط انجمن اولیا و مربیان برگزار می شود و اعضا، با پیشنهادهای کاربردی حتی در مسائل عمرانی، رفاهی و مدیریت مدارس مشارکت می کنند. 

وی اظهار کرد: پیوند اولیا و مربیان بستر جلب همکاری و توسعه در مدارس است و انجمن اولیا و مربیان با هدف مشارکت اولیای دانش آموزان در ارتقای فعالیت های آموزشی، پرورشی و ایجاد فضای دوستی و نشاط در مدارس ایجاد می شود.

مدیر آموزش و پرورش آستارا بیان کرد: هر انجمن از مدیر، معاون یا مربی آموزشی و پرورشی، نماینده معلمان و چهار نفر از اولیا تشکیل می شود و نظر آنها در مسائل آموزشی و پرورشی لحاظ می شود.

موسوی افزود: فعالیت های فوق برنامه، کلاس های آموزشی، برگزاری اردو، بازدید علمی و مسابقات ورزشی باید با همکاری انجمن اولیا و مربیان پیگیری و انجام شود.

۲۴ تا ۳۰ مهرماه، هفته پیوند اولیا و مربیان است. 

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده است و ۱۸ هزار دانش آموز در ۱۵۰ مدرسه آن، زیر نظر یکهزار معلم و مربی به تحصیل علم مشغول هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.