شهرود امیرانتخابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در رابطه با تسهیلات سامانه کارا – بخش اشتغال روستایی اظهار داشت: با عنایت به ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی در سال ۹۷ و شش ماهه ۹۸در سامانه کارا بخش اشتغال روستایی،  تعداد چهار هزار و ۲۵۸ طرح در معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری و ادارات شهرستانی بررسی و در نتیجه دو هزار و ۷۳۲ طرح ( گردشگری – بوم گردی – صنایع دستی ) در کمیته های مختلف فنی استان با برگزاری جلسات متعدد ، مصوب و به بانک های مربوطه معرفی شدند .
وی افزود: از تعداد طرح های معرفی شده، تعداد یک هزار و ۳۰۰ طرح ( گردشگری – بوم گردی – صنایع دستی ) به پرداخت رسیده است . 
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت : با توجه به پیگیری های امور سرمایه گذاری تعداد ۳۰۰ پروژه جدید با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۱۸ هزار میلیارد ریال در دست اجرا است که اشتغال چهار هزار و  ۲۰۰ نفر در استان را به همراه خواهد داشت. 
امیرانتخابی افزود: پروژه های جدید شامل ۳۶ هتل،۱۶ مجتمع گردشگری،۱۱ هتل آپارتمان،۱۲۶ اقامتگاه بوم گردی،۳۴ واحد پذیرایی و سفره خانه سنتی ،۵۳ مهمانپذیر و ... است.

۱۰۵ هتل ، ۳۳ هتل آپارتمان، ۸۱ مجتمع گردشگری، ۴۹ مهمانپذیر، یک هزار و ۶۸۸ مسافرکاشانه، ۲۰ مجتمع سرگرمی و تفریحی، ۳۸ اقامتگاه بومگردی ، یک اسکله مسافربری و دریایی، ۲۸ اسکله گردشگری دریایی در گیلان فعال است.
۱۸۸۱ /6030
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.