رئیس روابط عمومی دانشگاه گیلان روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا، بیان داشت: کمیته داوطلبی ورزشی دانشگاه گیلان به منظور تعیین بهترین نشان و شعار برای این کمیته از تمامی علاقمندان دعوت به همکاری می کند.

سعید رهسپار نهضت داوطلبی، دانشگاه گیلان، ورزش و المپیاد سبز را از محورهای آثار ارسالی در این فراخوان عنوان و اظهار کرد: علاقمندان برای شرکت در این فراخوان تا بیست و دوم مهرماه جاری فرصت دارند.

وی درباره نحوه ارسال آثار برای علاقمندان در این فراخوان خاطر نشان کرد: علاقمندان بایستی آثار (نشان و شعار پیشنهادی) و مشخصات خود را به آدرس پست الکترونیکی به  Guilanvolunteer@gmail.com ارسال کنند.

رهسپار یادآور شد: فراخوان طراحی بهترین نشان و شعار کمیته داوطلبی ورزشی دانشگاه گیلان در راستای برگزاری پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در گیلان انجام گرفته است.

رئیس روابط عمومی دانشگاه گیلان بیان داشت: این المپیاد تابستان ۹۹ به میزبانی این دانشگاه برگزار می شود.

بر اساس آخرین آمار، هم اکنون حدود ۱۷ هزار دانشجو در رشته‌های مختلف مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه گیلان مشغول به تحصیل هستند؛ این دانشگاه دارای افزون بر ۵۶۰ عضو هیأت علمی است. دانشگاه گیلان به عنوان دانشگاهی جامع و بزرگترین دانشگاه شمال کشور، دارای ۱۰ دانشکده شامل ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، علوم کشاورزی، فنی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم ریاضی، مکانیک و دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان است.دانشگاه گیلان همچنین پژوهشکده گیلان شناسی، مرکز آموزش‌های الکترونیکی (مجازی) و یک پردیس دانشگاهی دارد.

۷۲۸۶/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.