گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دانشگاه گیلان به ایرنا حاکیست، این قرارداد همکاری در دیدار احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان و ولایت ولی اف رئیس دانشگاه فنی جمهوری آذربایجان به امضا رسید.

در این دیدار رئیس دانشگاه فنی جمهوری آذربایجان ضمن ارائه اطلاعات کامل درباره دانشگاه فنی جمهوری آذربایجان از همکاری با دانشگاه گیلان ابراز خرسندی کرد.

احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان نیز در این دیدار با اعلام اینکه در دانشگاه گیلان ۶۰۰ استاد مشغول تدریس و ۱۷ هزار دانشجو در ۱۰ دانشکده در حال تحصیل هستند، نسبت به همکاری با دانشگاه فنی جمهوری آذربایجان ابراز علاقه کرد.

بر اساس آخرین آمار، هم اکنون حدود ۱۷ هزار دانشجو در رشته‌های مختلف مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه گیلان مشغول به تحصیل هستند؛ این دانشگاه دارای افزون بر ۵۶۰ عضو هیأت علمی است.

دانشگاه گیلان به عنوان دانشگاهی جامع و بزرگترین دانشگاه شمال کشور، دارای ۱۰ دانشکده شامل ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، علوم کشاورزی، فنی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم ریاضی، مکانیک و دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان است.دانشگاه گیلان همچنین پژوهشکده گیلان شناسی، مرکز آموزش‌های الکترونیکی (مجازی) و یک پردیس دانشگاهی دارد.

۷۲۸۶/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.