به گزارش خبرنگار ایرنا حسین اسمعیل پور در نشست کارگروه اشتغال رودسر وضعیت شهرستان در حوزه جذب تسهیلات اشتغالزایی روستایی و فراگیر را مطلوب ندانست و ادامه داد: همه دستگاه ها به ویژه بانک های عامل در تسهیل و رفع موانع سرمایه گذار برای ایجاد واحدهای تولیدی و اشتغال پایدار در سطح شهرستان اهتمام ویژه داشته باشند .
وی با بیان این مطلب که مهم‌ترین دغدغه و برنامه دولت ایجاد اشتغال است، تصریح کرد : در این راستا تسهیلاتی برای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی و فراگیر در نظر گرفته‌شده و رودسر برای جذب حداکثری سهم تسهیلات شهرستان نیازمند تلاش و جدیت بیشتری است.
فرماندار شهرستان رودسر تحقق اهداف اشتغال‌زایی را مستلزم همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی ذکر و خاطر نشان کرد : رودسر دارای ظرفیت‌های کشاورزی ، شیلات و گردشگری بالایی است که می‌تواند عاملی مهم برای توسعه و پیشرفت این شهرستان باشد.
وی تصریح کرد : تمام اهتمام و تلاش ما باید بر این اصل استوار شود که با برگزاری نشست های هم اندیشی و ارائه طرح های پیشنهادی ، راه حل هایی برای جذب حداکثری تسهیلات اشتغال‌زایی رودسر ارائه شود تا جایگاه شهرستان را با توجه به ظرفیت های موجود در استان ارتقاء دهیم .
اسمعیل پور اولویت بندی ها و نیازسنجی ها را در موضوع طرح های سرمایه گذاری در شهرستان مورد تاکید قرار داد و گفت : با وجود ظرفیت ها و قابلیت های بسیار بالا در این شهرستان در حوزه های کشاورزی ، شیلات ، گردشگری ، صنعت ارائه و اولویت بندی و نیاز سنجی هر منطقه باید مشخص و مطابق آن سرمایه گذاری لازم صورت گیرد.
فرماندار شهرستان رودسر از همه دستگاه های ذیربط خواست برای حفظ واحدهای تولیدی موجود و ایجاد طرح های جدید جهت فراهم کردن کسب و کارهای بیشتر در سطح شهرستان نهایت تلاش خود را انجام دهند.

شهرستان رودسر با چهار بخش مرکزی، کلاچای، رحیم آباد و چابکسر در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع و طبق اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، سهم رودسر از اعتبار تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری، ۳۵۱ میلیارد ریال است.

۷۲۹۵/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.