جمشید طالبی روز دوشنبه با اشاره به حضورش در دو مدرسه حاشیه شهر رشت برای اهدای نوشت افزار ، به خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  وزارت نیرو از ابتدای سال ۹۸ پروژه حذف قبوض کاغذی برق را در راستای حفاظت از محیط زیست از طریق شرکتهای توزیع برق استان ها تا ۳۱ شهریور ۹۸ انجام داد که با صرفه جویی حاصل از این اقدام  بسته های لوازم تحریر در بین دانش آموزان مناطق محروم در هنگام بازگشایی مدارس توزیع  شود.

وی تصریح کرد:  در همین راستا ، دو هزار  بسته آموزشی لوازم تحریر با هزینه ای معادل یک میلیارد ریال بین دانش آموزان مناطق محروم توزیع  شد.

امروز در نخستین روز از مهرماه ، حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز در گیلان راهی مدرسه شدند

وی در ادامه با اشاره به اهداف حذف قبوض کاغذی برق گفت : ارتقای سطح خدمات و رفاه مشترکان، بهره‌مندی از فناوری‌های نو، صرفه جویی اقتصادی، توسعه دولت الکترونیک، ارتباط دوسویه با مشترکان، ارائه خدمات غیرحضوری، نظارت موثر، مدیریت کارآمد و حفظ محیط زیست از اهداف این طرح به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: مشترکان می توانند از طریق مراجعه به سایت این شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir شماره  هشت رقمی اشتراک برق و شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایند .

وی افزود:  همچنین از طریق ارائه شماره تلفن همراه به مامور قرائت کنتور و مراجعه به دفاتر پیشخوان یا ادارات توزیع برق مناطق این موضوع میسر خواهد شد .

طالبی تاکید کرد : شخص استفاده کننده از انشعاب برق اعم از اینکه مالک یا مستاجر باشد می بایست شماره تلفن همراه خود را ثبت نماید و جهت جلوگیری از قطع برق  ،  بکارگیری یکی از روش های ذکر شده الزامی است.

گیلان دارای بیش از ۴۰۰ هزار مشترک برق دارد.

 ۷۲۹۶ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.