به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود فکری شنبه شب در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: البته هر دو تیم به خصوص در نیمه دوم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و ما نیز در این نیمه فرصت بسیار مناسب گلزنی به دست آوردیم اما این فرصت ما به هدر رفت.

وی افزود: اگر مهاجمان دو تیم دقت بیشتری می کردند به طور حتم در این دیدار نیز شاهد گل بودیم و حداقل می توانستیم شاهد یک گل باشیم اما بی دقتی در ضربات نهایی، باعث شد تا فرصت ها از دست برود و هیچ یک از دو تیم به گل نرسند.

فکری ادامه داد: هدف ما این است که در هر دو بازی چهار امتیاز کسب کنیم و با توجه به اینکه در این بازی خارج از خانه یک امتیاز کسب کردیم، باید در بازی خانگی خود پیروز شویم، البته کسب یک امتیاز برابر سپیدرود و آن هم در ورزشگاه سردارجنگل رشت کار سختی بود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اضافه کرد: شرایط جدول و بازی ها به گونه ای است که اگر هر تیم بتواند در بازی های خارج از خانه امتیاز بگیرد و در دیدارهای خانگی نیز پیروز شود، می تواند امیدوار به صعود به رقابت های لیگ برتر باشد و ما نیز سعی خود را خواهیم کرد تا در نهایت به لیگ برتر صعود کنیم. 

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک غروب شنبه در هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی صفر بر صفر دست یافتند. پیش از این بازی و تا پایان هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، تیم آلومینیوم اراک با کسب ۱۱ امتیاز در مکان پنجم و سپیدرود رشت با کسب ۱۰ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار داشتند.

۷۲۸۵ /۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.