به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا امامی فر در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سایپا تهران در کنفرانس خبری پس از بازی در رشت اظهار داشت، روی دو ضربه ایستگاهی کرنر متحمل دو گل شدیم و در نهایت نتوانستیم پیروز شویم.
وی ادامه داد: تمام تلاش خود را انجام دادیم و بازیکنان نیز تمام توان خود را در این دیدار برای کسب پیروزی به کار بستند اما در نهایت نتوانستیم به این خواسته خود دست یابیم و سرانجام یک تساوی خانگی کسب کردیم.
وی افزود: در این دیدار بازیکنان ما در امر گلزنی موفق بودند و توانستند دو بار دروازه سایپا را باز کنند و از این تیم قدرتمند در نتیجه جلو افتادیم اما متاسفانه روی ضربات ایستگاهی کرنر ، خوب دفاع نکرده و دو گل دریافت کردیم.
مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بیان کرد: در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و از بازیکنانی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته بودند نیز استفاده کردیم و توانستیم کمربند دفاعی تیم خود را تقویت کنیم.
وی اضافه کرد: به هر حال در نیمه دوم با توجه به تغییر تاکتیک اتخاذ شده ، بیشتر بازی را دراختیار داشتیم و فرصت های مناسبی نیز بدست آوردیم اما نتوانستیم از این فرصت ها سود ببریم؛ در مجموع تمام هدف و تلاش ما کسب پیروزی در این بازی خانگی بود ولی به این خواسته خود دست نیافتیم و امیدوارم که در بازی های آینده بهتر ظاهر شویم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سایپا تهران عصر سه شنبه در هفته شانزدهم از رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.
پیش از این مسابقه و تا پایان دور رفت رقابت های لیگ برتر کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، سایپا تهران با 17 امتیاز در مکان هشتم و سپیدرود رشت با 10 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.