به گزارش خبرنگار ایرنا در جریان این رقابت ها و در بازی های انجام شده از روز دوم این مسابقات ، تیم های بسکتبال نوجوانان البرز و قزوین به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم البرز دریک بازی نزدیک با نتیجه ۵۴ بر ۵۱ برابر حریف خود پیروز شد.

تیم بسکتبال نوجوانان البرز که در روز اول این رقابت ها مغلوب تیم گیلان شده بود در این دیدار برابر حریفش به برتری رسید تا این تیم نیز امید صعود به مرحله بعدی این رقابت ها را داشته باشد اما تیم قزوین که در این بازی نیز مغلوب شد ، دومین شکست متوالی را متحمل شد و شانس صعود از این گروه را از دست داد.

همچنین در دومین و آخرین بازی از روز دوم این رقابت ها ، تیم های بسکتبال گیلان و توابع تهران رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم  گیلان در یک بازی نزدیک با نتیجه ۷۵ بر ۷۳ حریف خود را مغلوب کرد تا به دومین پیروزی متوالی خود دست یابد.

تیم بسکتبال نوجوانان گیلان که در روز اول این مسابقات برابر البرز به برتری رسیده بود، تیم توابع تهران را نیز شکست داد تا شانس کسب مقام نخست این گروه را داشته باشد و از طرف دیگر نیز تیم توابع تهران که در بازی اول برابر قزوین پیروز شده بود، با شکست برابر گیلان، برای صعود باید در سومین بازی خود برابر البرز به پیروزی برسد.

رقابت های بسکتبال منطقه دو قهرمانی نوجوانان کشور از عصر چهارشنبه گذشته با حضور تیم های گیلان ، قزوین ، البرز و توابع تهران در مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت آغاز شده که تیم های حاضر به صورت دوره ای با هم رقابت می کنند.

این رقابت ها فردا (جمعه) با انجام بازی بین تیم های توابع تهران با البرز و همچنین گیلان با قزوین و معرفی تیم های برتر در رشت پایان خواهد یافت که در نهایت دو تیم برتر این گروه به مرحله نهایی رقابت های بسکتبال قهرمانی نوجوانان کشور صعود می کنند.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.