مهدی قنبری چهارشنبه شب پس از برد ۳ بر یک تیمش برابر سردار بوکان در جمع خبرنگاران افزود: تیم ایرانجوان در دو هفته ابتدایی لیگ میزبان است که باید سعی کنیم با حمایت هواداران از این بازی‌ها نهایت امتیاز را بگیریم.

وی بیان کرد: در این چند هفته که تیم تا شرایط آرمانی فاصله دارد امید می‌رود با جمع کردن امتیازهای لازم ایرانجوان را به بلوغ تیمی برسانیم.

قنبری ادامه داد: در دیدار امشب برابر سردار بوکان در نیمه نخست عقب نشستیم و با توجه به شرایط جوی دوست داشتیم در این نیمه حمله نکنیم که این رویکرد منجر به فشار حریف بر ایرانجوان شد.

وی اظهار کرد: در نیمه دوم با توجه به چالش بدنی ایجاد شده برای بازیکنان بوکان به دلیل گرمای هوا توانستیم برتری خود برابر حریف را با زدن ۲ گل دیکته کنیم.

قنبری در ارتباط با عملکرد تیم داوری گفت: داور مسابقه در نیمه نخست گل سالم ایرانجوان را مردود اعلام کرد و با چنین قضاوتی نمی‌توان نمره خوبی به قضاوت تیم داوری بدهیم.

وی افزود: با این حال آرزو می‌کنم تیم داوری نیز در هفته‌های فرارو قضاوت خوبی داشته باشند چراکه قضاوت خوب آنها می‌تواند عاملی در به ثمر نشستن تلاش تیم‌ها باشد.

قنبری در ارتباط با بازی هفته دوم تیمش نیز گفت: تیم ما در هفته دوم برابر پاس همدان قرار می‌گیرد که در نقل و انتقالات بازیکنان خوبی جذب کرده و از شایسته‌های لیگ به حساب می‌آید.

تیم ایرانجوان بوشهر با این برد سه امتیازی شد و به صدر جدول گروه خود رفت و در هفته دوم بازی‌ها در خانه به مصاف پاس همدان می‌رود.

۷۲۱۲/۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.