رئیس هیات تکوندو استان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در بیست و چهارمین دوره رقابت‌ های تکواندو قهرمانی خردسالان کشور در گروه دختران  در تهران ، تیم گیلان با درخشش خود و با کسب ۳۹۰ امتیاز، روی سکوی سوم قرار گرفت.

محسن سترگی افزود: تکواندوکاران خردسال گیلانی در جریان این رقابت ها با تصاحب دو مدال طلا که یکی از این مدال ها در رقابت های قرآنی به دست آمد ، با یک مدال نقره و دو مدال برنز پس از تیم های مازندران و البرز مقام سوم کشور را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: بر این اساس و در جریان این مسابقات و در بخش قرآنی رقابت های تکواندو خردسالان دختر کشور ، مریم یوسفی تکواندوکار شایسته استان گیلان موفق شد مقام قهرمانی این بخش را به خود اختصاص دهد و مدال طلا را بر گردن بیاویزد.

وی بیان کرد: در بخش مبارزه نیز و در رقابت های وزن سوم ( ۳۰ کیلوگرم)، مریم توبه دیگر تکواندوکار شایسته استان گیلان با برتری برابر همه رقبای خود مقام قهرمانی و مدال طلای رقابت های تکواندو خردسالان دختر کشور را از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: همچنین فاطمه میرزایی دیگر تکواندوکار شایسته گیلانی در وزن دوم ( ۲۸ کیلوگرم) توانست پس از حریفی از استان آذربایجان شرقی روی سکوی نایب قهرمانی قرار گیرد و مدال نقره این وزن را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیات تکواندو گیلان خاطرنشان کرد: فاطمه حسین پور در وزن نهم (۵۲ کیلوگرم) و صدف عابدینی در وزن دهم ( ۵۲+ کیلوگرم) دیگر تکواندوکاران این استان بودند که موفق شدند مدال برنز و مقام سوم رقابت های تکواندو قهرمانی دختران خردسال کشور را کسب کنند.

در بیست و چهارمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی خردسالان دختر کشور ، ۲۸۴ تکواندوکار از ۳۰ استان در فدراسیون تکواندو در تهران با هم به رقابت پرداختند.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.