مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان این رقابت ها  در استان اردبیل ، ورزشکاران گیلانی موفق به کسب سه مقام نایب قهرمانی شدند.

مرتضی ورزلدوست افزود: در جریان این رقابت ها ، سالینا زارع ورزشکار شایسته گیلانی در رشته کایاک یکنفره مسافت ۵۰۰ متر، پس از ورزشکاری از استان بوشهر در مکان دوم قرار گرفت و مدال نقره این ماده را کسب کرد.

وی ادامه داد: همچنین در رقابت های کایاک دونفره مسافت ۲۰۰ متر، تیم گیلان با ترکیب استیرا تیموری و بهار تنها  پس از تیم بوشهر عنوان نایب قهرمانی را کسب و مدال نقره این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد.

وی بیان کرد: در رشته کایاک دونفره ماده ۵۰۰ متر نیز، تیم گیلان درخشید و این تیم با ترکیب آیدا سلیمانی و سالینا زارع پس از تیم البرز موفق شد روی سکوی نایب قهرمانی قرار گیرد و مدال نقره این رشته را نیز تصاحب کند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان خاطرنشان کرد: در دومین دوره رقابت های المپیاد قایقرانی آبهای آرام دختران کشور  در دریاچه شورابیل اردبیل، ۶۴ ورزشکار از ۱۸ استان کشور در مواد کایاک و کانو یکنفره و دونفره در مسافت‌های ٢٠٠ متر و ۵٠٠ متر با هم به رقات پرداختند.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.