به گزارش ایرنا سید جلال سید محمدی فرماندار شهرستان صومعه سرا روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در گوراب زرمیخ گفت : برای تقویت شبکه آبرسانی، پروژه ایستگاه پمپاژ روستای رفتگی با اعتبار ۶۰میلیون تومان به بهره برداری می رسد که ۸۰ هکتار مزرعه راتحت پوشش قرار می دهد.
وی  افزود : پل روستای چالکسر یکی از پل هایی بود که همیشه دچار آبگرفتگی می شد و مشکلات زیادی را برای منطقه تنیان به همراه داشت که با تلاش اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای با اعتبار ۲۸۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد .
فرماندار صومعه‌سرا   با اشاره به احداث  واحد بومگردی در روستای چالکسر اظهار داشت :  برای افتتاح این واحد بومگردی ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه وبرای سه نفر اشتغال ایجاد شده است .  سیدمحمدی  تصریح کرد : طرح بومگردی علاوه برجذب گردشگر می تواند زمینه اشتغال و پایداری جمعیت روستایی را به همراه داشته باشد .
وی  با اشاره به اینکه ۷۱۸ کیلومتر راه روستایی داریم افزود:با ۴۷۴کیلومتر  آسفالت ۶۶درصد شاخص برخورداری از آسفالت است و هم اکنون آسفالت شش روستا به طول هشت کیلومتر  دردست اجراست که برای آن دو میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان اعتبار  هزینه می شود .
سیدمحمدی درادامه به افتتاح پروژه پشتمسار اشاره کرد و افزود : برای بهره برداری از دو پروژه راه وشهرسازی به طول پنج کیلومتر یک میلیارد و ۷۵۰میلیون تومان اعتبار هزینه شده است .
وی افزود : امروز سالن ورزشی تنیس روی میز در دانشکده فنی وحرفه ای میرزاکوچک  به مساحت ۲۰۰متر وبا اعتبار۴۸۰ میلیون تومان نیز به بهره برداری رسید .

صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵  کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

۷۲۹۲/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.