معاون عملیات سازمان آتش نشانی  رشت در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: آتش سوزی یک واحد مسکونی صبح امروز به مرکز ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع داده شد که ۲۱ آتش نشان به محل حادثه در بلوار شهید افتخاری اعزام شدند.

شهرام مومنی با اشاره به مشاهده آتش از پارکینگ یک منزل ویلایی در جریان این عملیات افزود: آتش نشانان با توجه به شدت شعله های آتش بلافاصله نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش حرق اقدام کردند.

وی با بیان این که در این حادثه دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو و بخشی از منزل مسکونی دچار آسیب شد، اظهار داشت: مالک منزل مسکونی دچار حریق، مردی ۵۵ ساله از ناحیه دست ها  دچار سوختگی شد که توسط تیم فوریت های پزشکی به مرکز درمانی منتقل شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی  رشت خاطر نشان کرد: علت این حادثه در دست بررسی است، ضمن اینکه این منزل مسکونی از بیمه برخوردار نیست.

وی در ادامه با اشاره به حریق یک منزل مسکونی دیگر در صبح امروز در چهارراه گلسار رشت بیان داشت: با دریافت این خبر در مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی رشت، بلافاصله هشت آتش نشان به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

مومنی اظهار داشت: این آتش سوزی که بر اثر اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه موتور کولر بوده، توسط مالک و به وسیله دستگاه خاموش کننده مهار شد.

وی آموزش عمومی ایمنی شهروندان را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت در دوره های مختلف بنا به درخواست شهروندان نسبت به آموزش عمومی ایمنی و آتش نشانی اقدام می کند.

۱۴ ایستگاه آتش نشانی در رشت فعال است.

رشت دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

۷۲۸۶ / ۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.