به گزارش خبرنگار ایرنا در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها در رده سنی زیر ۱۳ سال، ارشام شعبان نژاد اسکواش باز گیلانی و محمد چنگانیان از اصفهان با برتری برابر رقبای خود به دیدار نهایی و فینال این رقابت ها راه یافتند.

همچنین در رقابت های رده سنی زیر ۱۵ سال ، سهیل سلطانی از استان فارس و پوریا حسن زاده از تهران موفق شدند برابر تمامی رقبای خود به برتری برسند و به دیدار نهایی و فینال این دوره از رقابت ها راه یافتند تا برای کسب مقام قهرمانی به مصاف هم بروند.

دومین دوره رقابت های  اسکواش قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر کشور در بخش پسران که از دوشنبه با حضور ۸۱ ورزشکار  این رشته از استان های مختلف کشور در رشت آغاز شده و ورزشکاران حاضر در این مسابقات در دو رده سنی زیر ۱۳ سال و زیر ۱۵ سال حضور دارند که در دو بخش مسابقات انفرادی و مسابقات تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

دومین دوره رقابت های اسکواش المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به مدت چهار روز در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار می شود که در نهایت نفرات و تیم های برتر این مسابقات معرفی خواهند شد.

در اولین دوره رقابت های اسکواش المپیاد استعدادهای برتر کشور در بخش پسران که سال گذشته در اصفهان برگزار شده بود، گیلان در بخش تیمی پس از تیم میزبان مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و در بخس انفرادی نیز دانیال حسین زاده ورزشکار این تیم موفق به کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی کشور شده بود.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.