به گزارش ایرنا ارسلان زارع روز دوشنبه در مراسم افتتاح ۲۵۰ واحد مسکن مهر ناجا در استان  با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت رجایی و باهنر و ابراز خرسندی از حضور در این مراسم افتتاح که متعلق به تلاش‌گران عرصه نظم در جامعه است،  افزود: علاقمندم که خانواده‌های پرسنل نیروی انتظامی به جهت سکونت، معیشت و زندگی در شرایط خوبی به سر ببرند.

وی با بیان اینکه  یکی از مهمترین ارکان در بسترسازی تحقق توسعه پایدار؛  نظم، امنیت و آرامش اجتماعی است، اظهار داشت: بدیهی است این مهم برای همه جوامع و کشورهای دنیا به عنوان یکی از مهمترین اولویت ها محسوب می‌شود.

سرپرست استانداری گیلان با اشاره به اینکه برای تأمین نظم و امنیت که خود مهمترین عامل زمینه ساز توسعه جامعه و کشور است مؤلفه‌ای تأثیر گذار به نام پلیس وجود دارد، گفت: در کشور ما این مهم  بر اساس قانون( قانون اساسی ) عمدتا به نیروی انتظامی سپرده شده است.

رییس شورای تأمین استان با اشاره به اینکه امروز امنیت و آرامش اجتماعی خوبی در استان  حاکم است،  اظهار داشت: این آرامش حاصل مشارکت و همکاری خوب مردم  با نیروی انتظامی و تلاش سایر اعضای شورای تأمین و سایر خدمتگزاران مردم است.

وی با بیان اینکه در انجام وظایف مستمر خطیر حافظان نظم و امنیت خانواده‌های آنان نقش مؤثری دارند گفت: به عنوان رییس شورای تأمین استان از خانواده‌های پرسنل پرتلاش نیروی انتظامی، صمیمانه تشکر و قدردانی  می‌کنم.

 زارع افزود: برای احداث واحدهای ناجا در مسکن مهر مجموعه دستگاه های اجرایی دولت، اقدامات و همکاری های خوبی از قبیل تأمین زمین، آماده‌سازی زیرساخت‌ها همچون تأسیسات آب، برق، گاز، احداث تصفیه خانه و آسفالت خیابان ها ارائه داشته اند .

به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی پروژه یک هزار واحدی مسکن مهر بنیاد تعاون ناجا رشت توسط شرکت عمران و مسکن سازی پایدار وابسته به بنیاد تعاون ناجا کشور در دو فاز در بلوک های ۵ طبقه  از سال ۸۹ در گیلان آغاز شده است.

 طی  هفته دولت امسال با تلاش و کوشش دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی، یک هزار و ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ ‌بر یک هزار و ۵۳۶  میلیارد تومان آماده افتتاح می باشد. این پروژه ها از لحاظ مبلغ ۱۸ درصد و از لحاظ تعداد ۶۴ درصد بیشتر از سال گذشته است.

۷۲۹۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.