به گزارش ایرنا، محمدرضا مشایخی روز دوشنبه در آیین تجلیل از عوامل نیروی انتظامی شهرستان میانه اظهار داشت: نیروی انتظامی، علاوه بر آرامش عمومی، زمینه آرامش برای انجام وظیفه مسئولان را نیز فراهم آورده است.
وی با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی شهرستان که در حوزه های مختلف از جمله تامین امنیت، نظم و کنترل ترافیک در قالب برنامه های پلیس تخصصی عمل می کنند، گفت: کاهش سرقت و افزایش کشفیات را مرهون زحمات و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی هستیم.
مشایخی با بیان اینکه کار نیروی انتظامی مختص به زمان و مکان خاصی نبوده و همیشه با سختی کار روبرو هستند، تامین امنیت عمومی را از دیگر وظایف نیروی انتظامی عنوان نمود.
فرماندار میانه، کاهش سرقت و تخلف در جامعه را باعث ایجاد آسایش روانی، جانی و عمومی برای مردم در این مقطع خاص دانست و افزود: این گذرهای حساس را فقط می توان با حفظ نظم و امنیت در جامعه سپری کرد.
در این آیین شرکت توزیع برق استان و شهرستان میانه جهت کاهش سرقت تاسیسات برق شهرستان و فراهم نمودن زمینه پیشگیری از این سرقت ها، از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و عوامل این نیرو با اهدای لوح و هدایایی تجلیل کردند.
7231/6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.