فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو سارق مسلح که صبح امروز دوشنبه - 16مهرماه جاری- از بانکی در این شهرستان سرقت کرده بودند در کمتر از 4 ساعت خبر داد.

به گزارش ایلنا،  سردار"مهدی معصوم بیگی" اظهار داشت: ساعت 8:20 دقیقه صبح امروز ماموران انتظامی شهرستان کاشان بنا بر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از سرقت مسلحانه یکی از بانک‌های شهرستان کاشان مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.
 
وی افزود: در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد دو سارق مسلح وارد بانک شده و با تهدید و ایجاد رعب و وحشت، مبلغ 230 میلیون ریال را سرقت کرده و متواری شده‌اند.
 
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه این سرقت خسارات جانی در بر نداشته، افزود: بلافاصله یک تیم متخصص از کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل و پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند سارقان را شناسایی کنند.
 
سردار معصوم بیگی ادامه داد: کارآگاهان پس از هماهنگی قضایی، موفق به دستگیری این دو سارق در ورودی یکی از محور‌های استان سمنان شدند.
 
فرمانده انتظامی استان اصفهان از تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضایی خبرداد و اظهار داشت: این عملیات در کمتر از چهار ساعت و بدون هیچ گونه خسارات جانی انجام شد و مخلان نظم و امنیت همیشه در نظر داشته باشند که نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با مجرمان، اخلال‌گران و هر کسی که قصد بر‌هم زدن نظم عمومی جامعه را داشته‌باشد، برخورد قاطع و قانونی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.