منصور انصاری  عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به  کشف محموله عینک قاچاق به ارزش سیزده میلیارد ریال در شهرستان رودبار  اشاره و اظهار کرد: با رسیدگی به این پرونده در یکی از شعب تعزیرات استان  و مشخص شدن تخلف،   علاوه بر ضبط کالا و خودروی حامل آنها ، متخلفبه پرداخت بیش از چهارده میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم واین رای در شعبه تجدیدنظر عینا تایید شد.

وی در ادامه به  کشف گوشی های تلفن همراه قاچاق نیز اشاره و بیان کرد: همچنین ماموران پلیس آگاهی رودبار،  طی بازرسی از یک خودرو در این شهرستان،  تعداد ۲۲ دستگاه گوشی  تلفن همراه  با برند آیفون کشف  کردند که پرونده ای در این رابطه تشکیل شد.

 انصاری افزود: در همین راستا،  پرونده در دستور کار شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز این شهرستان قرار گرفت که پس از رسیدگی به این پرونده و محرز شدن تخلف،  علاوه بر ضبط کالا و خودروی حامل آن  ، متخلف به پرداخت بیش از سه میلیارد و دویست  میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد واین رای در شعبه تجدیدنظر عینا تایید شد.

به گزارش ایرنا، از ابتدای امسال تا نیمه مردادماه سال جاری ، ۸۸۵ پرونده در زمینه قاچاق کالا به  شعب تعزیرات استان ارجاع شده  که  رسیدگی به این پرونده ها منجر به  جریمه  ۲۸ میلیارد تومانی متخلفان شده است. 

شهرستان رودبار با چهار بخش مرکزی، خورگام، رحمت آباد و بلوکات و عمارلو در ۶۷ کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.

۷۲۹۶   /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.