معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت روز پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: با دریافت خبر آتش سوزی یک واحد مسکونی در شامگاه گذشته در ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله ٢٧ آتش نشان به همراه ١٠ دستگاه اطفای حریق به محل حادثه در حد فاصل نیروی دریایی و توشیبا اعزام شدند.

شهرام مومنی با بیان این که در این عملیات شعله های آتش از طبقه اول یک باب آپارتمان دو طبقه مشاهده می شد،اظهار داشت:تیم نجات آتش نشانان با توجه به تخلیه کامل ساکنان به همراه تیم اطفایی نسبت به مهار و اطفای حریق اقدام کردند.

وی اظهار داشت: علت آتش سوزی در دست بررسی است، ضمن این که در این حریق به کسی آسیب جانی نرسید و آپارتمان از بیمه آتش سوزی برخوردار بود.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت ادامه داد: آتش سوزی یک خانه ویلایی نیز عصر روز گذشته به مرکز ستاد فرماندهی ١٢٥ آتش نشانی رشت اطلاع داده شد که بلافاصله ٢٦ آتش نشان به همراه هشت دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه در خیابان صفاری اعزام شدند.

وی با اشاره به محل آتش سوزی در پشت بام یکباب خانه ویلایی تصریح کرد: با تلاش آتش نشانان نسبت به مهار و اطفای آتش اقدام شد.

مومنی علت حادثه را اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه پشت بام عنوان و اظهار کرد: در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

رشت دارای ١٤ ایستگاه آتش نشانی است.

۷۲۸۶ / ۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.