به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل حاجی پور رئیس شورای اسلامی رشت عصر دوشنبه با اشاره به برگزار نشدن جلسه عادی امروز شورای اسلامی به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا در جمع خبرنگاران در صحن شورا افزود: چند مورد از مصوبات شورا از جمله ایراد فرمانداری در مورد یکی از مصوبه ها بایستی امروز مورد بررسی و تصمیم اعضا قرار می گرفت که عدم این کار مبنی بر پذیرش اعتراض فرمانداری است.

وی با تاکید بر این مطلب که ما حق نداریم از حق مردم کلانشهر رشت بگذریم، اظهار داشت: مردم به ما به عنوان اعضای شورای اسلامی رای داده اند و ما نسبت به آنان تعهد داریم، بنابراین بایستی در راستای خدمتگذاری کار کنیم.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت با بیان این که عدم تشکیل جلسه های شورا مانع انجام کار نمی شود، خاطر نشان کرد: تا روزی که نماینده مردم رشت در شورا هستیم، وظیفه داریم که کارها را به خوبی پیش ببریم.

وی با تاکید بر حضور به موقع اعضا در جلسه شورا در راس ساعت مشخص شده، تصریح کرد: بعد از نیم ساعت از زمان مشخص شده برای تشکیل جلسه های شورا، اگر تعداد به حد نصاب نرسد، ختم جلسه را اعلام می کنیم و این تصمیم جدیست.

حاجی پور به رئیس روابط عمومی شورای اسلامی رشت تاکید کرد تا حضور و غیاب های اعضا، در سایت شورا به منظور اطلاع رسانی مردم منتشر شود.

وی با اشاره به رای ۱۰ نفر از اعضای شورا به او و انتخابش به عنوان رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت در سال سوم فعالیت شورای پنجم اضافه کرد: اعضای شورا اگر فکر می کنند از انتخاب بنده پشیمان هستند، استعفا می دهم.

تعیین اعضای کمیسیون های شورا، معرفی نمایندگان شورا در سازمان های مختلف، معرفی نمایندگان شورای اسلامی در کمیسیون های خارج شورا از جمله کمیسیون ۷۷، ۱۰۰ و ... و ایراد فرمانداری در چند مورد از مصوبات شورا از جمله لوایحی بود که بایستی امروز در شورا بررسی می شد.

بعد از برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی کلانشهر رشت در سال سوم فعالیت شورای پنجم، جلسه شورا برگزار نشده است.

شورای اسلامی رشت ۱۱ عضو دارد.

رشت حدود ۷۰۰ هزار نفر جمیعت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

۷۲۸۶/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.