به گزارش خبرنگار ایرنا مجتمع دو هزار واحدی مسکن مهر بندرانزلی شاهد برگزاری جشنی متفاوت برای شاد کردن دل مردم توسط یکی از موسسه های مردم نهاد بود تا تحت عنوان گرامیداشت هفته وحدت علاوه بر شادی مردم لزوم تحکیم همبستگی و وحدت بین آحاد ملت شریف ایران را یادآور شود.

این مراسم بدون حمایت هیچ نهاد و ارگان دولتی و تنها توسط گروه چهارنفره طرح نو برگزار شد و این شهروندان بودند که هرکدام به هر نحوی با قبول مسئولیت یا حمایت مالی سعی می کردند نقشی در برگزاری این مراسم داشته باشند.

اجرای افتخاری استندآپ کمدی منوچهر حقیقی کمدین معروف گیلان و اجرای موسیقی توسط استاد فرامرز دعایی از یک سو و اجرای موسیقی فولکلور توسط بیژن لرد خواننده مطرح گیلان و برگزاری مراسمی برای پاسداشت و احیای آئین های سنتی گیلان زمین همچون عروس بران و عروس گولی با کمترین هزینه از سوی هنرمندان ،  این شعر معروف فریدون مشیری را به یاد می آورد که خوشا لبخند شادی‌آفرینان که شادی روید از لبخند اینان ...و چه زیبا این هنرمندان در کنار اعضای گروه طرح نو لبخند شادی بر لبان مردم نهادند و عید را به شایستگی جشن گرفتند.

اما کار زیبای دیگر صادق صیاد مدیر طرح زنگ مهربانی نو پاسداشت مقام خبرنگار و تجلیل از سه تن از خبرنگاران بندرانزلی بود و رضا اکبری خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، رزا شکرگزار خبرنگار خبرگزاری مهر و امیر محبوب یگانه از عکاسان حرفه ای استان که به عنوان عکاس پایگاه خبری دیار میرزا و باشگاه خبرنگاران جوان در سطح استان فعالیت می کند با اهدای تندیسی به یادبود و هدیه ای به رسم یادگار به شایستگی تجلیل شدند.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و گروه طرح نو پس از یک سال فعالیت اجتماعی در ابتدای تابستان امسال به عنوان موسسه طرح مهربانی نو منطقه آزاد انزلی به ثبت رسید تا با قدرت بیشتر به کار خود ادامه دهد.

۷۴۷۱  /۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.