جواد نجار تمیزکار روز پنجشنبه در این باره  افزود: از شش ماه قبل  اقدامات اولیه برای برگزاری دهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان آغاز شده و  با برنامه ریزی ستاد اجرایی این جشنواره و حمایت های شهرداری و شورای اسلامی شهر ، مرکز هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و پشتیبانی فرماندار و اعضای شورای تأمین و مسئولان شهرستان تدابیر لازم برای برگزاری دهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند اندیشیده شده است.

وی خاطرنشان کرد:پس از ۱۰ سال جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان از نهالی کوچک به درختی تنومند تبدیل شده و هم اکنون شاخ و برگ خود را بر اقصی نقاط کشور گسترانیده و شهروندان و مردم لاهیجان برای میزبانی از هنرمندان  استان های کشور  از بیست و هفتم مرداد ماه در این شهر آماده می شوند .

تمیزکار اظهار داشت: امسال بنا داریم با توجه به دهه امامت و ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیرخم  متفاوت تر از سال های قبل به استقبال جشنواره شهروند برویم و به همین دلیل تلاش های شبانه روزی مدیران فرهنگی و هنرمندان شهرستان برای برگزاری این جشنوراه در جریان است.

وی با قدردانی از مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان اضافه کرد: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از معدود جشنواره هایی است که هم به لحاظ مادی و هم معنوی مورد عنایت و توجه مرکز هنرهای نمایشی کشور قرار می گیرد و امسال برای نخستین بار فضایی در پارک بعثت برای دفتر دبیرخانه دائمی تئاتر شهروند اختصاص و تجهیز شده و همه برنامه ریزی های این جشنواره در دبیرخانه انجام می گیرد.

به گفته تمیزکار، با توجه به ۱۰ ساله شدن  جشنواره شهروند امسال برنامه های متنوعی برای این دوره جشنواره تدارک دیده  شده است.

دهمین جشنواره‌ تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با مشارکت شهرداری، شورای اسلامی شهر لاهیجان، مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از ۲۶ تا ۳۰ مرداد ماه جاری در شهر لاهیجان برگزار می شود.

لاهیجان در شرق استان گیلان واقع است.

۶۰۲۹/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.