مانک ییلاق بیگی روز چهارشنبه به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گیلان در رشت خبرنگاری را حرفه پرزحمتی دانست و افزود: خبرنگاران مظلوم هستند و در مواردی در حق آنها کم لطفی می شود.

وی در ادامه با تشریح خدمات بهزیستی در بخش های مختلف به جامعه هدف اظهار کرد: سازمان بهزیستی به دنبال اینست که به نوعی از گروه های هدف شامل آسیب دیدگان اجتماعی و معلولان با توجه به امکانات و اینکه به چه میزان می توان خدمات را گسترش داد، حمایت کند.

ییلاق بیگی با اشاره به اهمیت کمک های خیرین به جامعه هدف بهزیستی خاطر نشان کرد: کمک های کوچک مردم و خیرین می تواند برای جامعه هدف ما موثر باشد که در این باره نیز نیازمند فرهنگ سازی و اطلاع رسانی هستیم؛ حتی کارفرمایی که به دنبال کارگری در مجموعه خود است، خوبست تا از مددجویان بهزیستی بهره گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان فعالیت کودکان کار در شهرستان رشت و این که ۹۰ درصد این کودکان با بهزیستی ارتباط دارند، افزود: ۹۰ درصد کودکان کار دارای خانواده بوده و نزد آنها زندگی می کنند که به دلیل فرهنگ خانواده و اینکه از کودکی بایستی کار کرد، کار می کنند.

رئیس بهزیستی شهرستان رشت در خاتمه ضمن بازدید از بخش های مختلف خبرگزاری ایرنا مرکز رشت، فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همه خبرنگاران فعال در این رسانه تبریک گفت.

۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی روز خبرنگار نام گرفته است.

حدود ۲۰ هزار نفر در حوزه توانبخشی و آسیب دیدگان اجتماعی تحت پوشش بهزیستی شهرستان رشت هستند.

۷۲۸۶ / ۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.