مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان گفت: سازمان نوسازی در تلاش است تا به ترتیب مدارس خشتی‌گلی، چوبی و کانکسی را حذف و به جای آن ساختمان آموزشی استاندارد احداث کند.

به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، علی دقیق در دیدار با فرماندار املش با بیان اینکه حذف بخاری‌ غیر استاندارد مدارس نیازمند یک عزم ملی و همتی بلند است، اظهار کرد: ایمن سازی وسایل گرمایشی مدارس با شعار "کلاس گرم - مدرسه ایمن" در استان گیلان بصورت جدی پیگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه احداث مدارس ایمن و استاندارد مهم ترین برنامه و اولویت نوسازی مدارس گیلان است، افزود: سازمان نوسازی در تلاش است تا به ترتیب مدارس خشتی‌گلی، چوبی و کانکسی را حذف و به جای آن ساختمان آموزشی استاندارد احداث کند.

دقیق به حذف بخاری های نفتی و غیر ایمن اشاره کرد و گفت: بخاری های تمامی مدارس نفت سوز شهرستان که از نعمت گاز برخور دارند تا مهر سال جاری جمع آوری و تجهیزات استاندارد و ایمن جایگزین آنها می شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با اشاره به اینکه وظیفه داریم زمینه های ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان را فراهم کنیم، تصریح کرد: باید با روحیه جهادی در جهت ایجاد زیرساخت ها و بستری ایمن و مناسب برای آموزش آینده سازان جامعه اسلامی تلاش کنیم.

وی به پروژه های نیمه تمام شهرستان املش اشاره کرد و گفت: به یاری خدواند متعال پروژه 12 کلاسه شهید باهنر تا دهه مبارک فجر و مدرسه شهید واعظ زاده در شهرستان املش تا مهر ماه سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.