به گزارش خبرنگار ایرنا این نمایشگاه صبح امروز شنبه در سالن معراج اداره ارشاد تالش با حضور مسئولان افتتاح شد و در آن تا پایان دهه مبارک فجر، صدها اثر از صحنه های حضور مردم در آئین های انقلابی و مناسبت های ملی به نمایش درآمده است.
عکس ها حاصل تلاش رضا رفیع زاده، شراره علی نیا، امین عزتی فرد، فرنود میناوند، مجتبی دولت دوست، بهبود مهاجری، فرزاد پورمختار، وحید راد، میثم پورجعفری، همایون کشور پرست، ساعد ریاضی، مسعود دشتیاری، فاضل سوارکار، رومینا آسایش خواه، عباس دانشور و کیوان برهانی از اعضای انجمن سینمای جوان تالش است.
همچنین در دومین روز دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب با حضور مسئولان، مربیان و دانش آموزان در مدارس تالش و بخش های تابعه آن به صدا در آمد.
سید عیسی مهدوی فرماندار تالش در آئین زنگ انقلاب در دبستان برکت شهید فکوری طولارود گفت: دانش آموزان نیز همراه با سایر اقشار مختلف مردم در پیروزی شکوهمند انقلاب نقش بسزایی داشتند.
وی افزود: دانش آموزان مدارس این منطقه به علت نبود پل عابر، با مشکلاتی روبرو هستند اما با توجه به اقدامات انجام شده در این زمینه، به زودی پل عابر نصب خواهد شد.
32 هزار دانش آموز در 453 مدرسه تالش به تحصیل علم مشغول هستند.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
7106 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.