به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا مسابقات فوتسال چهار جانبه گرامیداشت روز خبرنگار  با حضور چهار تیم خبرنگاران ، فرمانداری ، بخشداری مرکزی و دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در محل سالن ولایت آستانه اشرفیه بصورت دوره ای برگزار شد و تیم فرمانداری در بازی فینال  با کسب نتیجه چهار بر سه مقابل تیم دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیروز شد و مقام نخست را به خود اختصاص داد. همچنین تیم خبرنگاران با نتیجه سه بر یک ، تیم بخشداری مرکزی را شکست داد و مقام سوم این مسابقات را کسب کرد.

شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر در شرق استان گیلان قرار دارد.

گیلان رتبه اول ارزشیابی فدراسیون بیلیارد را کسب کرد

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ارزیابی سال ۹۷ توسط فدراسیون بولینگ و بیلیارد ، گیلان به همراه استان های تهران و البرز به طور مشترک در رتبه اول رده بندی برترین استان های کشور قرار گرفت .

سارنگ بزرگ چنانی افزود : با توجه به اینکه کسب مقام قهرمانی در جهان و آسیا از امتیاز بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه ورزشکاران گیلانی موفق به کسب مقام های جهانی و آسیایی نشدند، اما گیلان آن قدر در بخش های دیگر قدرتمند عمل کرد که توانست رتبه اول را در بین استان های کشور کسب کند.

تیم های برتر ورزشی دانش آموزان دختر کشور در گیلان معرفی شد

سی امین دوره رقابت های ورزشی دانش آموزان دختر کشور که از دهم مرداد ماه به میزبانی آموزش و پرورش استان گیلان در اردوگاه ورزشی شهید چمران رامسر آغاز شده بود، با معرفی تیم ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از مسابقه ها از دهم تا پانزدهم مرداد ماه، در مسابقه های شطرنج دانش آموزان دختر کشور ، تیم دانش آموزان فارس عنوان اول این دوره از رقابت ها را به دست آورد و تیم های تهران و گیلان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در رقابت های تنیس روی میز، تیم دانش آموزان دختر استان های همدان و تهران به ترتیب در جایگاه اول تا دوم قرار گرفتند و تیم های خراسان رضوی و بوشهر مشترکا سوم شدند، در بخش انفرادی شیما صفایی از همدان مدال طلا به دست آورد، الینا رحیمی از آذربایجان غربی مدال نقره را گرفت و فاطمه یاری از مازندران و مبینا سبحانی خواه  از بوشهر نشان های برنز را از آن خود کردند.

در قسمت دوبل تنیس روی میز نیز شیما صفایی از همدان و الینا رحیمی از آذربایجان غربی عنوان اول را کسب کردند، فائزه نصیرایی و فاطمه یاری از مازندران دوم شدند و زهرا میراب زاده از خوزستان، طهورا ولی پور از مازندران، فاطمه خدری از  بوشهر و سایه محمدی از آذربایجان غربی مشترکا نشان برنز را به دست آوردند.

در رشته بدمینتون تیم دانش آموزان دختر استان های آذربایجان شرقی و تهران به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند، سمنان و شهرستان های تهران مشترک سوم شدند، در بخش  انفرادی مریم سلطانی  از فارس و مبینا ندایی از شهرستان های تهران به ترتیب اول و دوم شدند، فاطمه مونس خواه از آذربایجان شرقی و پرنیان یزدانی از تهران مشترک سوم شدند.

در بخش دوبل بدمینتون فاطمه فنایی و حنانه رجبی از سمنان در جایگاه اول قرار گرفتند، الهام عبادی و رومینا زره پوش از تهران دوم شدند، ساقی محمدپور و زهرا پورحسن از آذربایجان شرقی  و نرگس اکتفایی و مهسا ثریا خواه از فارس مشترکا مقام را از آن خود کردند. 

در سی امین دوره مسابقه های دانش آموزان دختر، در رشته تنیس روی میز، دانش آموزان دختر ۲۸ استان کشور از هر استان چهار ورزشکار به همراه دو مربی و سرپرست، در رشته بدمینتون دانش آموزان دختر ۲۴ استان از هر استان پنج ورزشکار به همراه مربی و در رشته شطرنج دانش آموزان ۲۴ استان از هر استان پنج دانش آموز به همراه مربی در این رقابت ها شرکت دارند.

۷۲۸۶/۷۲۸۵/۷۲۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.