رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان روز سه شنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در رقابتهای پرورش اندام قهرمانی آسیا  در چین ، سید مهراد کامران در رشته فیزیک موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

دانیال خاتمی افزود:  این ورزشکار شایسته استان گیلان در رشته فیزیک و در دسته قدی ۱۸۲ سانتی متر، به مصاف رقبای خود رفت که در نهایت در یک رقابت نزدیک با ورزشکاری از کشور میزبان ، روی سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت و مدال نقره این مسابقات را بر گردن آویخت.

وی ادامه داد : خوشبختانه رشته پرورش اندام گیلان از استعدادهای بالقوه بسیار خوبی برخوردار است و در آینده نیز نام آوران دیگری از این استان در مسابقات بین المللی حضور و افتخارآفرینی خواهند کرد، البته هم اینک نیز قهرمانان ارزنده ای از گیلان در تیم های ملی حضور دارند.

وی بیان کرد: رشته بدنسازی و پرورش اندام در استان گیلان از دیرباز مورد توجه نوجوانان و جوانان بوده و گیلان با داشتن ورزشکاران، مربیان و داوران ارزنده، یکی از قطب های برتر این رشته در کشور محسوب می شود.

رقابت های پرورش اندام و بادی کلاسیک قهرمانی آسیا  با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از کشورهای قاره کهن در چین برگزار شد و  تیم ملی ایران عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.