به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله پوراسماعیلی روز شنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری بسیج آستارا اظهار داشت: شهرستان های رشت و آستارا دارای دفتر خبرگزاری بسیج هستند و تا پایان شهریورماه این خبرگزاری در آستانه اشرفیه، رودسر، رودبار، لنگرود و فومن فعال خواهد شد.

وی بیان کرد: امیدآفرینی در جامعه از جمله سیاست های مهم خبرگزاری بسیج است که در کنار سایر خبرگزاری های معتبر کشور  در زمینه اطلاع رسانی درست تلاش می کند و در صورت تامین امکانات لازم، این خبرگزاری در تمامی شهرستان های استان راه اندازی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح هر حوزه مقاومت یک خبرنگار به منظور تقویت خبرگزاری بسیج در استان گیلان آغاز شده  و برگزاری کارگاه های آموزشی خبرنویسی از جمله برنامه هاست.

پوراسماعیلی گفت:  وظیفه امروز رسانه بسیار خطیر و مهم تر از گذشته است زیرا دشمنان با صرف هزینه های زیاد قصد دارند جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را از مسیر حق طلبی منحرف کنند.

وی افزود: دشمن شناسی یکی از وظایف اصلی رسانه هاست و خبرنگاران در کنار پوشش عادی اخبار، به پدیده های پیرامون خود نگاه تحلیلی داشته باشند و مسئولان را در برطرف ساختن مشکلات کمک کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و علاوه بر فعالیت نشریات محلی و نمایندگی شش خبرگزاری، دفترهای صداوسیما و خبرگزاری جمهوری اسلامی در آن فعال است.

۷۱۰۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.