به گزارش خبرنگار ایرنا،حسن رستم زاد روز پنجشنبه در حاشیه کارگاه اموزشی خبر نویسی اظهار داشت:  در عصر ارتباطات، تولید و انتشار خبر از ارزش زیادی برخوردار است و روز به روز بر تعداد مخاطبان اخبار در سراسر جهان افزوده می شود.

وی متذکر شد: خبرنگاران در کنار پوشش عادی اخبار، به پدیده های پیرامون خود نگاه تحلیلی داشته باشند و مسئولان را در برطرف ساختن مشکلات کمک کنند. 

وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید برای هموار ساختن مسیر توسعه و آبادانی کشور تلاش می کند و خبرنگاران باید با دقت در تهیه اخبار، اخلاق مداری و توجه به رسالت خبرنگاری با روند توسعه همراه باشند. 
شاپور تشرینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا نیز با بیان این که  برای نخستین بار کارگاه آموزشی خبر نویسی در این شهرستان برگزار می شود تاکید کرد: باید  از ظرفیت رسانه ها  برای تقویت حوزه فرهنگ استفاده شود.

مجید محمدپور مدرس این دوره آموزشی هم اظهار کرد: خبرنگاران آئینه جامعه هستند و باید مشکلات را به شکل درستی انتقال دهند و خودباوری از جمله شاخصه های خبرنگار موفق است.

 شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و علاوه بر فعالیت ۹ نشریه محلی و نمایندگی شش خبرگزاری، دفترهای صداوسیما و خبرگزاری جمهوری اسلامی در آن فعال است. 

۷۱۰۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.