فرماندار فومن گفت: برخورد قانونی با کشتارهای غیر مجاز در مناطق گردشگری در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایسنا-منطقه گیلان، محمود قاسم نژاد در نشست کمیته پیشگیری از مصرف مواد دخانی تب کریمه کنگو خواستار برخورد قانونی با متخلفین کشتارهای غیر مجاز در منطقه گردشگری قعله رودخان و ماسوله شد و  تاکید کرد: ممنوعیت عرضه گوشت به صورت لاشه در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سلامت و بهداشت در جامعه مساله بسیار حیاتی و حساس است،گفت: مسوولان مربوطه باید بسترهای لازم جهت دست یابی به جامعه ای سالم را فراهم سازند.

فرماندار فومن با تاکید بر اینکه یکی از عوامل اصلی خطر ساز سلامت جامعه موضوع مدیریت پسماند است، بیان کرد: عدم توجه به مدیریت پسماند فلزات سنگین و پسماندهای عفونی در مراکز درمانی باید در دستور کار قرار بگیرد.

قاسم نژاد از مدیران روستایی و شهری خواست که مدیریت پسماند را در دستور کار خود قرار دهند و افزود: کمبود اعتبار و نبود نیرو انسانی ماهر در راستای مدیریت صحیح پسماند توجیه قابل قبولی از سوی این مدیران نخواهد بود.

فرماندار فومن انباشت و تجمع زباله در مرکز شهر را بسیار اسفناک دانست و اظهار کرد: هرچه سریع تر وضعیت دپو زباله در محدوده ارشاد اسلامی تعیین و تکلیف شود.

قاسم نژاد در ادامه با اشاره به وضعیت نا مطلوب مدیریت احشام سرگردان توسط شهرداری در شهرستان فومن گفت: حضور سگ های ولگرد در سطح شهر برای سلامت شهروندان خطرناک است.

نماینده عالی دولت در شهرستان فومن خواستار کنترل وضعیت عرضه مواد غذایی غیر بهداشتی توسط نهاد های مربوطه شد و افزود: همزمان با فصل گردشگری و حضور مسافران در شهر فومن   اقدامات بهداشتی باید با حساسیت بیشتری صورت گیرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.