رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از بهره‌برداری ۱۳ طرح صنعتی گیلان در هفته دولت امسال خبر داد و بیان کرد: طرح های مذکور با ۹۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری افتتاح می شود.

به گزارش  ایلنا از رشت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان به وجود ۲ هزار و ۹۴۸ واحد صنعتی فعال در استان اشاره کرد و گفت: حجم سرمایه گذاری‌های انجام شده در واحدهای مذکور ۷ هزار و ۵۹۷ میلیارد تومان است.

فرهاد دلق پوش از وجود ۱۱۰ هزار واحد صنفی در گیلان خبر داد و افزود: سهم استان در واحدهای تولیدی کشور ۳.۴ درصد از لحاظ تعداد است .

وی با بیان اینکه صنعت در حال مهاجرت به طرف گیلان است، تصریح کرد: با توجه به کمبود آب در مناطق مختلف کشور باید صنعت را با حفظ شرایط زیست محیطی در استان مستقر کنیم .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به صدور یک هزار و ۳۹۴ مجوز صنعتی با پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۹۹ درصد در استان اشاره کرد و یادآور شد: بیش از ۱۵ میلیارد تومان مبلغ سرمایه گذاری طرح های مذکور است.

دلق پوش از بهره برداری ۱۳ طرح صنعتی گیلان در هفته دولت امسال خبر داد و بیان کرد: طرح های مذکور با ۹۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری افتتاح می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.