معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان به نقش زنان در حوزه های فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی و سیاسی اشاره کرد و افزود: مسئولیت پذیری، نقش محوری زنان در بنیان مستحکم خانواده و جامعه است .

به گزارش ایلنا از رشت، به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب نشست ویژه بانوان شاغل در استانداری به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان و با حضور حجت الاسلام حجازی رئیس ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

در این نشست کیمیا تنهایی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با تبریک اعیاد دهه کرامت،به نقش زنان در حوزه های فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی و سیاسی اشاره کرد و افزود: مسئولیت پذیری، نقش محوری زنان در بنیان مستحکم خانواده و جامعه است .

وی با بیان اینکه مطالعات انجام شده در مباحث کلان نشان داده که اعتماد به زنان و اعطای مسئولیت به آنان نتایج بهتری را به دنبال دارد،تصریح کرد: رعایت قانون و سلامت اخلاقی،اقتصادی و اجتماعی از دیگر دستاوردها در حوزه مدیریت بانوان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با تاکید بر لزوم ارائه پیشنهاد و انتقاد از سوی کارمندان در جهت افزایش بهره وری در محیط کار خاطرنشان کرد:در صورت امکان انتقادات و انعکاس کاستی ها همراه با ارائه راهکارهای عملی باشد.

مهارت افزایی ، افزایش بهره وری ،ارتقاء سطح رفاهی و توجه به سلامت روانی کارکنان از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این نشست حجت الاسلام حجازی با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت به بیان فضایل رفتاری امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) پرداخت.

وی انتصاب بانوان در جایگاه مدیریتی گیلان را جهشی مثبت در حوزه سیاست خواند و افزود: توجه به توانمندی بانوان و بهره گیری از توان مدیریتی آنان با روند مطلوبی را در گیلان دارد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان خاطرنشان کرد: بانوانی که در سطوح مدیریتی قرار دارند الگوی رفتاری دیگر بانوان جامعه محسوب می شوند که در کنار رعایت عفاف و حجاب،نقش موثری در روند توسعه کشور ایفا می کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.